عکس عاشقانه متن دار برای پروفایل

توی دلم

جز عشق تو علاقه ایی رواج نیست

انقدر هوامو داری که اکسیژن احتیاج نیست

عکس نوشته عاشقانه متن دار زیبا

تمام دارایی من قلبی است

که در سینه دارم و برای تو می تپد، آن را به تو تقدیم میکنم

عکس دونفره با متن عاشقانه

دلم بهانه تو را دارد

تویی که بودنت یه دنیا آرامشه

نوازشت بهم زندگی میده

هرلحظه کنار تو بودن

می ارزه به تمام نداشته های دنیا

عکس عروس داماد با متن عاشقانه

جوری دوستش داشته باش

که با داشتن تو تلافی همه ی سختی هایی که کشیده بوده رو از دنیا بگیره

عاشقانه عکس دونفره

عکس آقای منی عکس دوتایی عاشقانه

عکس عاشقانه جدید

مال منه ، نبینم هیچ کسی دورش بیاد

عکس عاشقانه با متن عاشقانه عکس عاشقانه برای تلگرام

بهترین حس دنیاست وقتی میدونی اولو آخرش ماله خودته

عکس عاشقانه برای پروفایل

چقد خوبه آروم در گوشت بگه من هستم غصه نخوریا

عکس عاشقانه با متن

فدای تو مرد من

میدونی آقا خیلی حس قشنگیه یکی بشه محرم دلت

یکی که تو مشکلات مثل کوه پشتته

مردن من این س ناب رو مدیون توام

عکس عاشقانه عروس داماد با متن

از یه جایی به بعد اون دیگه عشقت نیست تمام وجودته

عکس نوشته احساسی عاشقانه

آره من حسودم

اصلا دق میکنم کسی سمتت بیاد

عکس رمانتیک و احساسی

عکس دونفری با متن عاشقانه عکس دونفره با متن عاشقانه

عکس عاشقانه متن دار

عکس بغل کردن با متن عاشقانه


عکس عاشقانه دوستت دارم با متن

عکس نوشته های عاشقانه با مضمون دوست داشتن و عشق رو در ادامه ببینید. سعی شده تصاویری انتخاب بشه که افراد داخل عکس دیده نشه و همه بتونند تصاویر روی پروفایل شون قرار بدهند.

عکس عاشقانه دوستت دارم با متن

دوستت دارم

و برای اثبات این جمله جونمم میدم

عکس با متن دوستت دارم عاشقانه

جوری دوستت دارم که

واسه هرکسی تعریف میکنم دوست داره جای تو باشه

عکس با متن دوستت دارم عاشقانه

جانانم دوستت دارم

تو بهانه ی هر روز منی

بهانه زندگی کردن بهانه نفس کشیدن

بهانه تکرار دوستت دارم هایم

دوستت دارم

عکس با متن دوستت دارم برای تلگرام

وقتی من تو رو دوست دارم

لازم نیست نگران کسایی که منو دوست دارن باشی

عکس عاشقانه شاد با متن

عکس دوستت دارم عاشقانه

عکس عاشقانه با متن دوستت دارم


عکس عاشقانه دونفره متن دار

عکس های عاشقانه دونفره که متن دارند رو اینجا گذاشتیم. با این عکس ها میتونید حس باهم بودن تون رو به اشتراک بگذارید! ما سعی کردیم ابعاد عکس ها رو کوچک نکنیم تا وضوح عکس ها پایین نیاد.

عکس دونفره عاشقانه

تو را میخواهم برای همه ی عمر

عکس دونفره با متن عاشقانه

لبخند تو خلاصه ی خوبی هاست همین که بخندی دنیا از آن من است

عکس دونفره با متن برای تلگرام

چه تعهد شیرینی ، چشمات من رو به تموم مردهای سرزمین … حرام کرد …!

عکس دونفره با متن عاشقانه برای تلگرام

تو همونی که اگه ازم بپرسن امنیت یعنی چی؟!

میگم آغوشش …

عکس دونفری با متن عاشقانه برای پروفایل

دلیل زندگیمی شاید اینو ندونی که تو دلیل زندگیمی

عکس دونفری با متن دوستت دارم

جز تو هیچکس به چشمم نمیاد

عکس عاشقانه آقامون عکس عاشقانه متن دار

عکس عاشقانه با متن

عکس عاشقانه متن دار عکس دست تو دست هم با متن عاشقانه

عکس عاشقانه دونفره با متن

عکس دست تو دست هم با متن عاشقانه عروس داماد عاشقانه

عکس عاشقانه دونفره با متن

عکس نوشته عاشقانه پروفایل عکس عاشقانه پروفایل عشق یعنی عکس دونفره متن دار عکس دونفره متن دار دوستت دارم

عکس دونفره با متن عاشقانه

عکس دونفره با متن احساسی عکس دونفره با متن احساسی برای پروفایل عکس دوتایی با متن عاشقانه

خیلی حس خوبیه

میدونی هزارتا کار داره ، اما برای تو همیشه وقت داره

عکس دونفر جوان با متن عاشقانه

تو شدی آرامش این زندگی

عکس همه زندگیمه عاشقانه

همه زندگیمه

عکس با متن رمانتیک

به خدا نباشی نمیخوام باشم

عکس عاشقانه مرد من

مرد من

دستانت مال من باشد هیچ دستی مرا دست کم نمی گیرد

عکس عاشقانه خفن برای تلگرام

تو تنها دلیل حال خوبمی

عکس با متن عاشقانه دونفره خفن برای تلگرام

توهمان فکر قشنگی که بر سر دارم

عکس با متن عاشقانه دونفری خاص

عکس دونفره متن دار


عکس نوشته عاشقانه پروفایل

در این قسمت عکس هایی که پس زمینه تک رنگ دارند (در پس زمینه انسان،طبیعت و.. وجود ندارند) و فقط متن عاشقانه دارند اینجا قرار دادیم که اصطلاحا بهشون عکس نوشته یا تایپوگرافی میگویند.

عکس نوشته غیرت یک مرد

غیرت یک مرد

بزرگ ترین عاشقانه ی دنیاست

عکس عاشقانه آقایی

آقایی نباشی قلبم نمیزنه

عکس با متن عاشقانه خفن

باتو خوبه حالم

تو شدی مال من

من شدم مال تو خوشحالم

عکس نوشته عاشقانه پروفایل

من همانم که تمام شده وقف دل تو

عکس عشق یعنی

عشق یعنی

همینجوری که هستی بخوانت

نه اونجوری که دلشون میخواد !

عکس نوشته عاشقانه پسر عکس نوشته عاشقانه بهترین حس

بهترین حس دنیا

پیدا کردن کسی هست

که همه اشتباهات و ضعف های تو رو میدونه

و هنوزم فکر میکنه تو فوق العاده ای

عکس حس عاشقانه

به تو حس دارم

حسم به تو ته نداره

عکس عاشقانه با متن خوشحال

خوشحالی یعنی

یکی بیاد تو زندگیت که باهاش

احساس آرامش و خوشبختی کنی

عکس نوشته عاشقانه صورتی

تو که باشی دنیام عین بهشته

عکس با متن عاشقانه

تو تنها دلیلی هستی که بخاطرش نفس میکشم !!!

عکس نوشته عاشقانه برای پروفایل

لحظه قشنگیه

وقتی اونی که دوسش داری

از پشت بغلت میکنه

دستاشو حلقه میکنه دورت

نفسای گرمش

می خوره به گردنت

آروم زیر گوشت زمزمه میکنه

تو فقط سهم خودمی

دوستت دارم عشقم

مالک قلب

+ باهاش چه نسبتی داری

_ مالک قلبمه

عکس نوشته عاشقانه عشق اول

عشق اول و دوم نداریم

اون کیه که تا میبینیش نفست میاد بند !؟

آره اون همون عشق ابدیه که لونه کرده کنج قلبت

عکس عاشقانه , صداش

یه وقتایی شنیدن صداش همه چیزیه که لازم دار !

عکس عاشقانه متن دار

عکس عاشقانه متن دار

خمار چشماتم

عکس با متن عاشقانه خفن

آروم جونم تویی

عکس با متن عاشقانه احساسی

یکی باید باشد

که وقتی نگاش میکنی

نه اینکه غصه هات یادت بره

نه … فقط یادت بیاد دلیل بزرگتری برای خوشحال بودن داری …

عکس نوشته عاشقانه

این عکس نوشته آخر واقعا زیباست

منبع : پارسی نو