جوک های مگه میشه مگه داریم 

‏مقدار پولی که فامیلای ما برای عیدی میدن مثل نرخ عرضه تریاک هستش که چندین ساله تغییر نکرده

 جوک های په نه په 

‏وقتی استوری میذارین : نشود فاش کسی آنچه میان من و توست.
ما میفهمیم شما رفتین دادین

 جوک های فک فامیله داریم 

دوس دخترم باهام کات می کرد
گف چی کم گذاشتم برات که خیانت کردی بهم
گفتم تو کم نذاشتی رفیقات سنگ تموم گذاشتن واسه همون

 جوک های زشت زناشویی 

این‌ رمانتیک خوابیدن‌ زوج‌ ها فقط‌ واسه ۱۰-۱۵ دقیقس
بعدش تا کونتو‌ نکنی سمت یار‌ خوابت نمیبره

 جوک زشت خنده دار 

 

تو پارک دانشجو نشسته بودم به شلوارم آدامس چسبیده بود، داشتم پشت شلوارمو تمیز میکردم یهو یه پیرمرده اومد گفت انقد دلبری نکن لامصب قیمتو بگو

 جوک های دختر پسر 

رفتم از مغازه شورت بخرم خاستم چونه بزنم فروشنده گفت مگه چقد ما از رو شورت می تونیم بخوریم!

دلم سوخت بهش کامل مبلغو دادم بیشتر از رو شورت بخوره

 

 جوک اینایی که 

دوستان فیک دختر میزنید پریودی رو هم درنظر بگیرید
من با یارو تو تلگرام دوساله دوستم یبارم بداخلاق نشده

 جوک های انقد بدم میاد که 

‏تو کلاس اندیشه اسلامی بودیم ؛
استاد گفت قال رسول الله :
منم داد زدم : النکاحو سنتی !
نمیدونم چرا بیرونم کردن 🙁

مگه همیشه بعدش همینو نمیگن؟

 جوک های ضد دختر

آخر شب گاندی با نوک سینه های خانومش بازی میکرد

خانومه میگه:داری چیکار میکنی گاندی جان؟
میگه:دارم رادیوی بی بی سی رو میگیرم

خانومش میگه:با این آنتن کوتاهی
که تو داری رادیو معارفم نمیگیری

 جوک های ضد پسر

ما انقدر فقیر بودیم که پول نداشتن منو ختنه کنن
بابام سرشو با در باز کن نوشابه کند

واسه همین الان قیافش مثل مرحوم استیون‌هاوکینگه

 

  مجموعه جوک دختر است دیگر 

یبار خواستم حِسمو از دوست دخترم مخفی کنم
اما شلوام پارچه ای بود نشد
😐😐

 یکی از فانتزیام اینه که … 

‏زمانی گاندی به بریتانیا رفت.
روزنامه نگاری از او پرسید چرا لباسی پوشیده اید که بدنتان را کامل نمیپوشاند؟
گفت : برای اینکه راحتتر بتونی بخوریش…

 طنز مورد داشتیم 

هوا هوای دو نفری رفتن رو تخت یک نفره اس

 جوک اصن یه وضعی 

بازیگری می‌گفت «من زاده سینمام»!! آقا ما هم سینما رفتیم دیگه اونقدرم تاریک و راحت نیس

 هک زندگی 

شانس آوردیم دیوار موش داره
مثلاً اگه دیوار شیر داشت باتوجه به مصرع بعدیش فاجعه رخ می داد.

 جوک ۲۰۲۰

 

تو اروپا و امریکا وقتی میری دستشویی روزنامه و مجله میخونی خلاصه ارامش میگیری

تو ایران باید با یه دست شیلنگو بگیری با یه دست درو که یه الاغی با لگد درو باز نکنه

 جوک تلگرامی

ﺗﻮ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﺯﻥ ﺩﺍﯾﯿﻢ ﺑﺸﻘﺎﺑ ﻬﺎ ﺭﻭ ﻣﯿﻤﺎﻟﯿﺪ ﺑﻪ ﺑﺎ،ﺳﻨﺶ ﺧﺸﮏ ﻣﯿﮑﺮﺩ !!!!!!
.
.
ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ : ﺯﻥ ﺩﺍﯾﯽ ﻟﯿﻮﺍﻧﺎﺭﻡ ﺑﺪﻩ ﺩﺍﯾﯽ ﺧﺸﮏ ﮐﻨﻪ

ﭘﺮﺗﻢ ﮐﺮﺩ ﺑﯿﺮﻭﻥ

 جوک جدید

یه زمانی فیلتر‌شکن VPN حرمت داشت و فقط برای دیدن فیلمای غیر مجاز فعال میشد.
اینطور نبود که آدم برای دیدن پیام “داری میای خونه ماست بخر” مجبور به استفاده از فیلترشکن شه…

 

 طنز نوشته های جدید 

رفیقم دختر برده بود خونه خالی

بهش اسمس دادم که:

مردان خدا پرده‌ی پندار دریدند؟؟

جواب داد گفت:

مردان خدا از عقب یار به معراج رسیدند

 جوک دختر پسر 

 

سوتین رو اختراع کردن که یکی برات ببنده،
یکی برات باز کنه…
وگرنه چه مرضی داشتن؟!

خب اون قسمت قفلش رو میذاشتن جلو خودت باز و بسته ش کنی…

 

 

 

جوک های باحال 

‏من زمستونا فعالیت جنسیم کم میشه نه ب خاطر سرما
چون زیر شلوارم یه شلوار دیگه میپوشم بخوای جلوی طرف در بیاری پاره میشه از خنده کلا برنامه عوض میشه

 لطیفه

چند همسری فقط اونجا که باید باکس باکس بالدار بخری

 جوک لاین 

تو فرم مصاحبه نوشته بود تفریح شما در دوران بیکاری؟
نوشتم هنرهای تجسمی و صنایع دستی و امیدوارم که منظورم رو خوب رسونده باشم

 اس ام اس خنده دار 

دیروز از جلوی کبابی رد میشدم که دلم بهم گفت برو کباب بخور

هنوز حرف دلم تموم نشده بود که جیبم گفت گوه نخور

و همون لحظه ندایی از سمت شلوارم بلند شد که بییییا اینو بخور تو این گرونی،

سر یه کباب کلا اعضای بدنم باهام حرف زدن

 جوک های مگه میشه مگه داریم 

مرد ایرانی زیر بار ننگ چند همسری نمیره و راه خودش رو در مسیر دیرینه تک همسری و چند دوست دختری ادامه خواهد داد

 جوک های په نه په

‏بعضی دخترا برمیگردن میگن بیا برو تو کونم، آدم نمیدونه خوبه یا بد، آدم نمیدونه تهدیده یا تشویق، آدم نمیدونه عقب نشینی کنه یا تهدیدو به فرصت تبدیل کنه