مهران رجبی ، بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد.

رجبی که برای بازی در سریالی درباره ی زندگی شهید مجید شهریاری، دانشمند هسته ای که قربانی ترور شد، به زنجان رفته بود، یک هفته پیش به دلیل افزایش بدن‌ درد و داشتن تب زیاد به پزشک مراجعه کرد. نتیجه ی آزمایش‌ ها نشان داد این بازیگر به کرونا مبتلا شده و او همان زمان در یکی از بیمارستان‌ های زنجان بستری شد و زیر نظر پزشکان قرار گرفت.

مهران رجبی کرونا

ساخت سریال شهید مجید شهریاری به تازگی آغاز شده است و قرار است در این سریال که از اوایل سال ۱۴۰۰ به روی آنتن خواهد رفت دوران کودکی تا لحظه ی ترور این شهید هسته‌ ای به تصویر کشیده شود. مهران رجبی در این سریال نقش پدربزرگ شهید مجید شهریاری را برعهده دارد.

ابتدا در خبرها به نقل از پزشک معالج رجبی در بیمارستان زنجان اعلام شد حال عمومی این بازیگر خوب نیست و او در شرایط بسیار وخیمی به سر می برد. این پزشک گفته بود مهران رجبی فعلاً نمی‌ تواند با هیچ‌ کسی ملاقات داشته باشد و مردم برای بهبودی او دعا کنند.

دیروز اما مصطفی علمی‌ فرد، تهیه‌ کننده ی سریال شهید شهریاری، درباره ی مهران رجبی بازیگر این سریال گفت خوشبختانه او وضعیت نسبتاً خوبی دارد، با این حال تحت مراقبت است و همکارانش در سریال ملاقاتی هم با او داشتند.

علمی فرد با اشاره به اینکه برخلاف آنچه در برخی خبرها آمده رجبی پیش از ورود به پروژه به کرونا مبتلا شده بود، بیان کرد: «آقای رجبی چند روز پیش برای بازی در سریال شهید شهریاری وارد زنجان شد. با این حال قبل از اینکه جلوی دوربین برود در همان اولین روز که به زنجان رسید حالش نامساعد بود، ما همان روز او را به بیمارستان بردیم و حالا چندی روزی است که بستری است. ابتلای ایشان به کرونا خیلی شدید نیست و بنابر اعلام پزشکان در حدود ۴ تا ۵ درصد ریه‌ های‌شان درگیر این ویروس شده است.»

این تهیه‌ کننده اضافه کرد: «وضعیت فعلی وی در گفتگو با پزشکان هم نشان می‌ دهد چندان وخیم نیست اما به هر حال دوره نقاهت را سپری می‌ کند. امیدواریم حال آقای رجبی زودتر خوب شود تا بتوانیم از حضورش در سریال شهید شهریاری بهره ببریم.»

پس از انتشار این اخبار، مهران رجبی خود در گفتگویی ویدئویی با خبرنگار صدا و سیما حاضر شد و توضیحاتی در رابطه با حال جسمانی اش ارائه کرد.