اینترنت همراه
تهران و هشت استان دیگر از ساعت 12 نیمه شب وصل شد!!

بالاخره طلسم این محدودیت به پایان رسید
و از ساعت 12 علامت 4G. در کنار علامت آنتن موبایل برو بچ تهران و 8 استان دیگه نقش بست 👏 😃

خب دیگه برید ساک و کوله ها رو بیارید
بعد از نماز صبح به سمت اینستا و واتس آپ و تلگرام حرکت می کنیم 😜 😜

ویگسون جان دمت گرم
تو این مدت ما رو تحمل کردی
و خدا وکیلی تو مهمان نوازی کم نذاشتی
اما ما (من نوعی رو عرض می کنم )
"کَفتَر جَلدِ " ی بوم دیگه هستیم
و اومدن مان در این محفل انس
موقتی بود

ما بدین در نه پی حشمت جاه آمده ایم
از. بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم

هر خوبی و بدی از ما دیدی حلال کن
😄 😄 😄 😄 😄 😄

مطالب بالا که از باب مزاح بود
اما نت سیم کارت ها از دیشب وصل شده
(تهران و قزوین رو خبر دارم )
و اونهایی که مثه من دسترسی کامل به وای فای نداشتند
می تونند از اینترنت موبایل برای کانتکت شدن استفاده کنند

فقط ی نکته رو یاد اوری کنم
اکثرا بسته های خریداری شده اینترنت برای موبایل
دارای محدودیت زمانی هست
و یادتان باشه 10 روز از این مهلت زمانی هدر رفته
پس مدیریت کنید که کمبود زمان باعث هدر رفتن نت شما نشه


.
یا علی مدد است 🌹 🌹