1558679324 jazzaab net عکس پروفایل دلم گرفته به همراه متن و شعر

عکس پروفایل دلم گرفته به همراه متن و شعر

 

جملات تصویری دلم گرفته غمگین عکس نوشته دلم گرفته از خودم عکس نوشته دلم گرفته هم نفس عکس نوشته دلم گرفته ای رفیق عکس دلم گرفته از خیلیا عکس نوشته دلم گرفته از همه پروفایل یه دنیا دلم گرفته متن دلم گرفته متن دلم گرفته ای خدا

 

مجموعه عکس نوشته دلم گرفته

1558679335 jazzaab net عکس پروفایل دلم گرفته به همراه متن و شعر

دلم گرفته ای دوست، هوای گریه با من
گر از قفس گریزم کجا روم، کجا من؟
کجا روم که راهی به گلشنی ندانم
که دیده برگشودم به کنج تنگنا من
سیمین بهبهانی

1558679336 jazzaab net عکس پروفایل دلم گرفته به همراه متن و شعر

دلم گرفته از این همه تنهایی

کاش فقط یک نفر بود

که وقتی بغض می‌کردم

بغلم می‌کرد و می‌گفت:

گریه کنی میکشمتا!

1558679337 jazzaab net عکس پروفایل دلم گرفته به همراه متن و شعر

دلم گرفته

و تنها کسی که می‌دونه چرا

عامل دل گرفتگی منه

***

شنیدی میگن وقتی دلت گرفته با صدای دست فروش محله هم گریه‌ات می‌گیره؟
الان حالی دارم که هرکسی حتی بهم بگه خوبی بزنم زیر گریه تا بفهمه حالم چقدر خوبه‌‌!!
امشب یه جور خاص یهویی دلم گرفته. یه جوری دلم گرفته که فکر می‌کنم حالا حالاها خوب شدنی نباشه.
دلم گرفته از تمام دنیا…
دلم گرفته خدایا…

1 1558679337 jazzaab net عکس پروفایل دلم گرفته به همراه متن و شعر

یه روزی من بودم نفسش
ولی بعد شدم عامل تنگی نفسش
رفت سراغ یه نفس تازه
حالا من نباید دلم گرفته باشه؟

1558679338 jazzaab net عکس پروفایل دلم گرفته به همراه متن و شعر

← عکس نوشته های دلم گرفته برای پروفایل

نوشته‌هایم را می‌خوانی
و می‌گویی: چه زیبا
راستی مگر
دل گرفتگی آدم‌ها زیبایی دارد؟

1 1558679338 jazzaab net عکس پروفایل دلم گرفته به همراه متن و شعر

عکس نوشته های دلم گرفته برای پروفایل

دلم از این گرفته

که سخت‌ترین فعلی که برایت به سادگی صرف کردم

عمرم بود

و آن‌وقت تو

به سادگی ترکم کردی

2 1558679338 jazzaab net عکس پروفایل دلم گرفته به همراه متن و شعر

وقتی دلت گرفته

نیاز است

پزشک به جای یک مشت قرص

برایت فریاد تجویز کند!

3 1558679338 jazzaab net عکس پروفایل دلم گرفته به همراه متن و شعر

← عکس نوشته دلم گرفته →
دلم گرفته است یا دلگیرم یا شاید هم دلم گیر است
نمی‌دانم
اصلاً هیچ وقت فرق بین این‌ها را نفهمیدم
فقط می‌دانم دلم یک جوری می‌شود
(گیر می‌شود، می‌گیرد، گیر چیزی می‌شود)
جوری که مثل همیشه نیست
دلم که این‌طور می‌شود، غصه‌های خودم که هیچ غصه همه دنیا می‌شود غصه من
1558679339 jazzaab net عکس پروفایل دلم گرفته به همراه متن و شعر

دلم گرفته و مطمئنم

اگر می‌دونست قطره بارون وقت دورشدن از ابرا چه حسی داشت

اگر می‌دونست یه بندر وقت رفتن کشتی‌ها چه تنها میشه

اگر می‌دونست درخت کاج وقت پرکشیدن پرنده‌ها چه غمگین میشه

اگر می‌دونست رفتنش چه آتیشی به جونم کشید؛

اون وقت این‌قدر راحت نمی‌گفت خدانگهدار…

1 1558679339 jazzaab net عکس پروفایل دلم گرفته به همراه متن و شعر

دلم گرفته به خود قول داده‌ام اما
برایتان ننویسم چه با دلم کردند
(محمدعلی بهمنی)
2 1558679339 jazzaab net عکس پروفایل دلم گرفته به همراه متن و شعر
از همهمه اهل زمین دلگیرم
***
دلم گرفته
عقل بر سر دلم فریاد می‌زند: این نیز بگذرد…
دل پاسخ می‌دهد:

بعضی چیزها هست که هر چقدر هم بگذرد، نمی‌گذرد و داغشان تا ابد بر دل آدم می‌ماند

3 1558679339 jazzaab net عکس پروفایل دلم گرفته به همراه متن و شعر

دلم گرفته لعنتی!
یعنی می‌شود ﻫﻤﯿﻦ ﺣﺎلا،
ﻫﻤﯿﻦ ﻟﺤﻈﻪ،
حتی ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ،
ﯾﺎﺩﻡ بیفتی؟
1558679340 jazzaab net عکس پروفایل دلم گرفته به همراه متن و شعر

← عکس نوشته های دلم گرفته برای پروفایل →

 

دلم گرفته،
این روزها زیادی ساکت شده‌ام،
حرف‌هایم نمی‌دانم چرا
به جای گلو از چشم‌هایم بیرون می‌آیند.
1 1558679340 jazzaab net عکس پروفایل دلم گرفته به همراه متن و شعر
دلم گرفته از خودم
چه زخم‌هایی بر دلم خورد
تا یاد گرفتم
که هیچ نوازشی
بی‌درد نیست
  • عکس غمگین دل گرفته – عکس نوشته های دلم گرفته

2 1558679340 jazzaab net عکس پروفایل دلم گرفته به همراه متن و شعر
من دلم گرفته
تو اما چشم‌هایت را ببند
سخت است بدانم می‌بینی و بی‌خیالی
3 1558679340 jazzaab net عکس پروفایل دلم گرفته به همراه متن و شعر
دلم گرفته و بیهوده نقش یک درخت خشک را در زندگی بازی می‌کنم
نمی‌دانم که باید چشم انتظار بهار باشم یا هیزم‌شکن!
1558679341 jazzaab net عکس پروفایل دلم گرفته به همراه متن و شعر
فکر کن عاشق ‌باشی
او رفته باشد
پاییز باشد
باران هم ببارد
ادامه‌اش را ول کن
گریه امانم نمی‌دهد
1 1558679341 jazzaab net عکس پروفایل دلم گرفته به همراه متن و شعر
دلم گرفته
دلم عجیب گرفته
خیال خواب ندارم
دلم گرفته است
 
2 1558679341 jazzaab net عکس پروفایل دلم گرفته به همراه متن و شعر
امشب دلم یک دنیا گرفته
و تو هنوز هم حوالی خواب‌های شبانه‌ام پرسه می‌زنی
جان من،
دیر وقت است، آرام بگیر
بگذار یک امشب را آسوده بخوابم
3 1558679341 jazzaab net عکس پروفایل دلم گرفته به همراه متن و شعر
← عکس نوشته دلم گرفته →

دلم گرفته از این روزها دلم تنگ است
میان ما و رسیدن هزار فرسنگ است
سلمان هراتی
1558679342 jazzaab net عکس پروفایل دلم گرفته به همراه متن و شعر
دلم گرفته
انگشتانم را فرو می‌برم در چشمانم
این سد اگر فرو بریزد، دنیا را آب خواهد برد
 
 
*******************************************