http://bayanbox.ir/view/5720701390071133614/IMG-20181112-173440-629.jpg

راز نماز که قرنها برما واجب شد
تصویری که شبکه های اروپا با نشان دادن آن، از مردم خواسته اند برای خالی شدن بار مغناطیسی بدن و جلوگیری از سرطان این حرکت را روزی ۱۰ دقیقه انجام دهید.
 
پ_ ن 1:چه جالب من خودم به شخصه نمیدونستم ولی شنیده بودم که پزشکان و محققان خارجی روی قران کار میکنن و خیلی چیزا رو از طریق قران متوجه شدن
حتی قران گفته درمورد ایات بیندیشیم ولی خب ما اصلا این کارونمیکنیم متاسفانه
ولی واسم جالب بود این مطلب گفتم شما هم بخونید شاید مثله من نمیدونستید یا اگه هم میدونستید دوباره بخونید خو خخخخخ
پ_ن2:سلامممممم  دلم حسابی براتون تنگ شده بود دوستای گلم منا عفو بفرمایید بخدا اصلا نمیدونم چرا دیگه وقت نمی کنم بیام اینجاخیلی وقت بود میخواستم بیام نمیشد اصلا باورتون نمیششه هر دفعه یه مشکلی پیش میومد ‌‌؛  اخ یه اتفاق دیگه هم اینکه گوشی گرامیم هم سوخت به سلامتی 😭😭خلاصه نگم براتون اوضاعمان نابسامان است بسیارررر