این روزها کهتب و تاب دستگیری مفاسد اقتصادی توسط قوه قضائیه داغ داغ است .

هر روز خبری امیدوار کننده از دستگیری یک آقازاده یا مسفد گردن کلفت به گوش میرسد .

این مقام اگاه، انحصار دارو و تحصیل مال از طریق نامشروع را به عنوان جزییات پرونده این فرد عنوان کرد و گفت: این فرد به همراه آقای لشگری پور و شرکتی که توسعه دارویی بوده است در مظان اتهام هستند که محاکمه آن‌ها صورت خواهد گرفت.

بنابراین گزارش، قاضی مسعودی مقام در پایان جلسه امروز پرونده بانک سرمایه، گفت: روز دوشنبه هفته آینده (۲۵ شهریور ماه) شبنم نعمت زاده محاکمه می‌شود.

همچنین بخونید : عکس برداری معلم از دستشوی مدرسه ابتدایی + همراه با عکس

این در حالی است که ظهر امروز، قاضی مسعودی مقام در پایان جلسه امروز پرونده بانک سرمایه از محاکمه شبنم نعمت‌زاده در دوشنبه هفته آتی خبر داده و افزوده بود: پرونده شرکت‌های دارویی ـ که دختر وزیر سابق از جمله متهمان آن است ـ در شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی رسیدگی خواهد شد.
 
عکس شبنم نعمت زاده دختر وزیر صنعت که دستگیر شده است
عکس شبنم نعمت زاده
 
ذکر این مهم لازم است که نعمت‌زاده، شهریور ماه سال گذشته به اتهام احتکار دارو بازداشت و بعد با تودیع وثیقه آزاد شده بود؛ بازداشتی که در پی کشف یک انبار داروی احتکار شده رقم خورده و سازمان تعزیرات حکومتی از کشف آن خبر داده بود. با این یادآوری که سخنگوی این سازمان تأکید کرده بود که بازداشت نعمت‌زاده با دستور دادستانی بوده و ارتباطی به تعزیرات ندارد.
 
عکس شبنم نعمت زاده دختر وزیر صنعت که دستگیر شده است

از ابتدای انتصاب محمدرضا نعمت‌زاده به عنوان وزیر صنعت، اخبار مختلفی از میزان ثروت نجومی وی منتشر می‌شد. حساسیت افکار عمومی نسبت به این خبر به این دلیل بود که وی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، تقریبا همیشه به‌عنوان وزیر و معاون وزیر اشتغال داشته و طبیعتاً فرصتی برای فعالیت در بخش خصوصی نداشته است!

اولین بار حمید رسایی نماینده مجلس نهم با انتشار لیست مسئولیت‌های نعمت‌زاده از ابتدای انقلاب، در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «نعمت‌زاده که در طول سالهای بعداز انقلاب جز سال ۸۸ تا ۹۲ همیشه مسئولیت کلان داشته است، ثروت ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ را از کجا آورده؟»[۲]