ﺧﻮﺩﺕ ﻫﻢ ﺑﯿﺎﯾﯽ ﻧﻤﯿﺸــــﻮﺩ …

ﺟﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺧﺎﻟﯽ ﮐﺮﺩﯼ ﻭ ﺭﻓﺘﯽ

ﺩﯾﮕﺮ ﺑﺎ ﺑـﻮﺩﻥِ ” ﺧـــــــــﻮﺩﺕ ” ﻫﻢ ﭘـُﺮ ﻧﻤﯿﺸﻮﺩ

ﭼﻮﻥ

” ﺗــــــــﻮ “

ﺩﯾﮕﺮ …

” ﺗــــﻮ “ﯼ ﺳﺎﺑﻖ ﺭﻭﯾـﺎﻫﺎﯼ ﻣﻦ ﻧﯿﺴﺘـــــﯽ …!

PHOTOKADE.com


PHOTOKADE.com

کم کم یاد گرفتم با آدمها همانگونه باشم، که هستند …

همانقدر

خـــوب

گـــــــرم

مهـــــربان

و گاهی همانقدر …

بـــد

ســــرد

تلـــــــــخ

PHOTOKADE.com


PHOTOKADE.com

ﺧﯿﺎﻟﺖ ﺗﺨﺖ

ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺭﻭﺯﯼ ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭﻡ ﺗﺼﺎﺩﻓﺎً ﺭﺩ ﺷﺪﯼ

ﺳﻌﯽ می‌کنم ﺁﻥ ﻗﺪﺭ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﺑﺮﺳﻢ

ﮐﻪ ﻫﻮﺱ ﮐﻨﯽ

ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻋﺎﺷﻘﻢ ﺷﻮﯼ

PHOTOKADE.com


PHOTOKADE.com

بر دیوارهای این شهر نامهاییست که روزی عاشق هم بودند

فردا

دیگر نه قلبی بر دیواری خواهد ماند

نه دیواری بر شهری نام تو را

در دفتر شعرم نوشته‌ ام

تا جاودانه‌ ات کنم

PHOTOKADE.com


PHOTOKADE.com

کاش

امروز

اتفاق قشنگی می افتاد.

مثلا

کمی نگرانم می‌شدی!

یا اصلا

زنگ می‌زدی و می‌گفتی

“دوستت دارم”

 

 

متن دلتنگی,متن احساسی,عکس نوشته غمگین,عکس نوشته های غمگین با متن دلتنگی و غصه دار,نوشته دلتنگی زیبا و قشنگ,عکس نوشته دار دلتنگی,اس ام اس دلتنگی با عکس

 

ﺩﻟﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﻗﺒﻠﻨﺎﯼ ﺧﻮﺩﻡ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ

ﺑیخیاﻝ ﺑﻮﺩﻡ … وﻟﯽ ﺣﺎﻻ …..

‌ ﻫﻤﺶ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﻟﺘﻢ !!

PHOTOKADE.com


PHOTOKADE.com

دلتنگم

و این درد کمی نیست

که پشت هیچ خط تلفنی

صدای تو نیست…!

PHOTOKADE.com


PHOTOKADE.com

خوب مــــــــــن!

باهم بودن آدمها

نه به نزدیکی “تن”هاست

که به نزدیـکی “دل”هاست

“دل “اگـــــر بخواهد

“فاصله”ها بی معناست

PHOTOKADE.com


PHOTOKADE.com

تو که دستهایم را بگیری

شب از جانم

بیرون می رود…

صبح

روشنایی نمی خواهد!

تو را می خواهد…

PHOTOKADE.com


PHOTOKADE.com

ندیـــدنت ســــخت اســــت

امـــا

همیـــــن که میــــدانم …

هستــــی …

وحــالت خــــــوب است

” دنیـــــــایم زیباســــت”

 

متن دلتنگی,متن احساسی,عکس نوشته غمگین,عکس نوشته های غمگین با متن دلتنگی و غصه دار,نوشته دلتنگی زیبا و قشنگ,عکس نوشته دار دلتنگی,اس ام اس دلتنگی با عکس

اس ام اس دلتنگی با عکس   

بهترین چیز تو دنیا

پیدا کردن فردی هست که

همه ى اشتباهات و ضعف هاى تو رو

میدونه و هنوزم فکر میکنه

فوق العاده اى…

PHOTOKADE.com


PHOTOKADE.com

اینم حرف دل خودم….

تو روزگار رفته، ببین چی سهم ما شد….!

ازعاشقی تباهی….

از سادگی خیانت…..

از دوستی شکست…..

و از زندگی مصیبت…

PHOTOKADE.com


PHOTOKADE.com

تنها که باشی

تفریحــت میشــــه نگـــــاه کـــردن…

بــه صفـحــــه گـــوشــیـــت

بـــدون اینکــــه بدونی

ســاعـــت هــآ میگـــــذره . . .

PHOTOKADE.com


PHOTOKADE.com

مـی دانــســتـی..

تــکرار…

“تـــو” برایم …

چـــقــدر زنـدگی…

بــخــش است …

درســـت مانند…

نـــفـــس هــایــم…

PHOTOKADE.com


PHOTOKADE.com

آنکه دائم …

نفسش حس تو را داشت منم..!

این چنین …

عشق تو در سینه نگهداشت منم..!

آنکه در ناز …

فرو رفته و شاداب تویی..!

آنکه دل کاشت …

ولی دلهره برداشت منم..!

 

متن دلتنگی,متن احساسی,عکس نوشته غمگین,عکس نوشته های غمگین با متن دلتنگی و غصه دار,نوشته دلتنگی زیبا و قشنگ,عکس نوشته دار دلتنگی,اس ام اس دلتنگی با عکس

نوشته دلتنگی زیبا و قشنگ,عکس نوشته دار دلتنگی

نمی توانم خودم را …

از تــــو

دریــــغ کنم …

وقتی که …

خیالت …

به من می گویـــد …

بیـــــــا…

PHOTOKADE.com


PHOTOKADE.com

” تـــــو “

مالک تمام احساسـم هستی.!

تمام عشقـم.!

تمام احساس ناب دست نخورده ام.!

که حاضـر نیستم ..

حتی ذره ای از آن را ..

با هیچکس تقسیـم ڪنم ..

با هیچکس جز

” .. تـــو

PHOTOKADE.com


PHOTOKADE.com

در عکس ها

در تختم

در خانه

همیشه یک نفر بودم

من

تنهاییِ گوزنی هستم

که شاخ هایش نگذاشت

کسی را در آغوش بگیرد…

PHOTOKADE.com


PHOTOKADE.com

چشمهایش…

امان از آن چشمهایش…

قاتلین من بودند و هر روز بی صدا مرا میکشتند…

اما امروز من به مرگ خودم راضیم…

ولی آن چشمها…

نمیدانم کجای این دنیا…

به چه مینگرند…

PHOTOKADE.com


PHOTOKADE.com

دیشب از دلتنگیت

بغـض گلویم را شکست

گریه ای شد بر فــراز

آرزوهـایم نشست

من نگاهت را کشیدم

روی تاریخ غزل

تا بماند یادی از روزی

که بر قلبم نشست…

 

متن دلتنگی,متن احساسی,عکس نوشته غمگین,عکس نوشته های غمگین با متن دلتنگی و غصه دار,نوشته دلتنگی زیبا و قشنگ,عکس نوشته دار دلتنگی,اس ام اس دلتنگی با عکس

عکس نوشته های غمگین با متن دلتنگی و غصه دار

کم باش

اصلا هم نگرانِ

کم شدنت نباش

آنکس که اگر

کم باشی گمت کند

همانیست که اگر زیاد باشی

حیفت می کند

سعی نکن متفاوت باشی

فقط خوب باش

این روزها خوب بودن

به اندازہ کافی متفاوت است

PHOTOKADE.com


PHOTOKADE.com

همیشه فکر می کردم

بدترین چیز توی زندگی

اینه که تنها باشی

ولی نه

حالا فهمیدم که بدترین چیز توی زندگی

بودن با آدم هائیه که باعث میشن

احساس تنهایی کنی . . .

PHOTOKADE.com


PHOTOKADE.com

دلتنگی هایم برای تو

تمامی ندارد…

عزیزم !

آن روز که روسری گلدارت را

سرت کردی

فکر بی تابی پروانه ها نبودی !

PHOTOKADE.com


PHOTOKADE.com

ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ

ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ

ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ،

ﺑﻠﮑﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ

ﺁﻥﭼﻪ ﺍﺯ ﻣﻨﻈﺮ ﺗﻮ ﻣﻬﻢ ﺍﺳﺖ ﺭﺍ

ﻧﺘﻮﺍﻧﯽ ﺑﺎ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﺑﮕﺬﺍﺭﯼ …!

PHOTOKADE.com


PHOTOKADE.com

ﺗﻠﺦ ﺍﺳﺖ

ﻫﻤﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻨﺪ

ﺳﺮﺕ ﺷﻠﻮﻍ ﺍﺳﺖ ﻭ

ﺗﻨﻬﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺪﺍﻧﯽ

ﭼﻘﺪﺭ ﺗﻨـــﻬﺎﯾﯽ …

 

 

متن دلتنگی,متن احساسی,عکس نوشته غمگین,عکس نوشته های غمگین با متن دلتنگی و غصه دار,نوشته دلتنگی زیبا و قشنگ,عکس نوشته دار دلتنگی,اس ام اس دلتنگی با عکس

متن دلتنگی,متن احساسی,عکس نوشته غمگین

از خانه بیرون می روم

و تنهایی ام بزرگتر میشود

در جست و جوی “کسی” نیستم

در جست و جوی “جایی” نیستم

در جست و جوی “چیزی” نیستم

قدم میزنم

تا پاهایم را فراموش نکنم…

PHOTOKADE.com


PHOTOKADE.com

ای قهوه ی شیرین شده

باقاشق رویا

تلخ است تو را

از دهن افتاده ببینم

من بغض فرومی خورم

وجای تو خالیست

هر جاکه دو تا

صندلی ساده ببینم

PHOTOKADE.com


PHOTOKADE.com

قایقت می‌شوم

بادبانم باش

بگذار هرچه حرف

پشت سرمان می‌زنند مردم،

باد هوا شود

دورترمان کند

PHOTOKADE.com


PHOTOKADE.com

همیشه نه

ولی گاهی

میان بودن و خواستن فاصله می افتد،

بعضی وقتها هست که

کسـی را با تمام وجود می خواهی

ولی

نباید کنارش باشی

PHOTOKADE.com


PHOTOKADE.com

کاش نیوتن

برای عشق هم

قانون سوم تعریف می کرد!

که وقتی من تو را دوست دارم

تو حق عکس العملی جز

دوست داشتن من نداشته باشی …

منبع : فتو کده