instagram

نحوه فاصله گذاری در کپشن و قسمت بیو در اینستاگرام،  استفاده از نسخه وب اینستاگرام و هشتگ ها تنها بخشی از ترفندها جهت تبدیل شما به یک کاربر حرفه ای در اینستاگرام هستند که در بخش اول معرفی کردیم. چگونگی حرفه ای شدن در این شبکه اجتماعی محبوب سوال بسیاری از کاربران می باشد؛ به علاوه با استفاده از این ترفندها محبوبیت شما در اینستاگرام افزایش می یابد.

بخش دیگری ار ترفندهایی اینستاگرام که شما را به یک کاربر حرفه ای تبدیل می کند را در ادامه می خوانید.

 

 

 

حرفه ای شدن در اینستاگرام

Tricks to Help You Use Instagram Like a Pro

برای حرفه ای شدن در اینستاگرام تنها کافی است ترفند های زیر را با صرف وقت بیشتر به کارببرید:

ارسال تصاویر به صورت خصوصی

یک ترفند برای این که عکس های خود را با دوستان خاصتان به اشتراک بگذارید، آپلود عکس ها به صورت خصوصی می باشد تا در نهایت دوستان شما بتوانند با ذخیره سازی عکس ها در اینستاگرام با کیفیت اصلی بدون مشاهده آن در پروفایلتان با شما به گفت وگو بپردازند.

بیشتر بخونید :

آموزش افزایش لایک و فالوور در اینستاگرام

برای استفاده از این قابلیت تنها کافی است عکس را آپلود کنید و زمان به اشتراک گذاری صفحه گزینه Direct را انتخاب کنید تا عکس ها به صورت مستقیم با دوستان شما به اشتراک گذاشته شوند.

 

حرفه ای شدن در اینستاگرام

در مرحله بعد لیستی از فالوورهای خود را مشاهده می کنید که می توان عکس را با آن کاربر مشترک شوید.

 

حرفه ای شدن در اینستاگرام

ارسال عکس ها بدون تگ کردن افراد

همان طور که می دانید برای این که کسی را زیر یک پست در اینستاگرام آگاه کنیم، می توانیم از قابلیت تگ کردن استفاده کنید. در واقع تگ کردن قرار دادن نام کاربری هر فرد در اینستاگرام بعد از کاراکتر @ می باشد. به تازگی در نسخه های جدیدتر اینستاگرام در قسمت کامنت گزینه ای اضافه شده است که می توانید به جای تگ کردن افراد، پست را مستقیما به دایرکت یک نفر یا دایرکت گروهی بفرستید. از این قابلیت می توانید زمانی استفاده کنید که مایل نیستید کسی نام کاربری شما را زیر یک پست خاص مشاهده کند و از حضور شما مطلع شود.

استفاده همزمان از چند اکانت

یکی از قابلیت های اینستاگرام که از آن ها بی خبر هستید، ممکن است استفاده همزمان از چند اکانت باشد. در این قابلیت شما بدون خارج شدن از یک اکانت، می توانید وارد اکانت دیگر شوید و به مدیریت حساب های خود بپردازید. بدین منظور از قسمت ویرایش پروفایل و سپس انتخاب گزینه Add Account می توانید حساب دیگری را اضافه کنید.

در صورت نیاز می توانید با حذف دائمی اکانت اینستاگرام خود، اکانت های دیگری را ایجاد کنید.

 

حرفه ای شدن در اینستاگرام

استفاده از ویجت های اینستاگرام

به صورت پیش فرض در اینستاگرام ویجت هایی برای قرار دادن ویدیو های اینستاگرام در سایت های مختلف وجود ندارد. برای این کار تنها می توانید کد به اشتراک گذاری ویدیو را با انتخاب گزینه های هر پست انتخاب کنید و کپی نمایید. این قابلیت در شبکه های بزرگی نظیر Flickr و  Pinterest دیده میشود و کمبود آن در اینستاگرام به شدت حس میشود.

برای رفع این مشکل ویجت های مختلفی وجود دارد که کمبود این قابلیت را در اینستاگرام جبران کرده اند. برای حرفه ای شدن در اینستاگرام می توانید ویجت های سبکی نظیر LightWidget را دانلود کنید. برنامه های مشابه بسیاری در این زمینه وجوددارد که متاسفانه رایگان نیستند.

 

حرفه ای شدن در اینستاگرام

ثبت تصاویر با کیفیت

نور تصاویر، پوزیشن هر عکس، نحوه عکس برداری و دخالت خلاقیت در ایجاد تصاویر زیبا و….از جمله فاکتورهای پراهمیت برای یک کاربر حرفه ای در اینستاگرام است. پیج خود را در این شبکه اجتماعی یک آلبوم تصور کنید که می توانید بدان زیبایی های زیادی ببخشید.

بازنشر تصاویر سایرکاربران

یکی از برنامه های کاربردی برای بازنشر یا repost مطالب در اینستاگرام ، نرم افزار Repost for Instagram می باشد. این برنامه از نرم افزار های کاربردی با حفظ حقوق فرد عکاس می باشد. به این روش می توان نام فرد عکاس را در چارچوب یک عکس نگاشت و به در مجموع حق کپی رایت را رعایت کرد. استفاده از این برنامه در حالی صورت میگیرد که پیش از این قابلیت به اشتراک گذاری عکس ها نظیر آن چه که در فیس بوک میبینیم وجود نداشت.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

شما چه ترفندهای دیگری را برای حرفه ای شدن در اینستاگرام پیش گرفته اید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : ترفند ها