چگونه جذاب باشیم

شاید با مشاهده کردن صفحات اینستاگرامی افراد معروف سلبریتی با خودتان به این فکر بیوفتید که آنها چگونه بدین میزان جذاب هستند ؟! آیا رازی پشت این میزان جذابیت وجود دارد؟! اگر رازهایی در مورد افزایش جذابیت وجود دارند،آنها چه چیزی می توانند باشند ؟! اینها سوالاتی هستند که می توانند شما را درگیر خود کنند و شاید مدت ها به آن فکر کنید.

چگونه جذاب باشیم

اما در پاسخ با سوال شما می توان گفت که تعدادی راز کوچک وجود دارند که می توانند باعث جذابیت شما شوند.با این وجود شما به تعداد دفعات بسیار زیادی افراد سلبریتی و مدلینگ را مشاهده نموده اید که دارای اندام مناسب و لباس های شیک و از همه مهم تر چهره ای بشاش و جذاب هستند که در نگاه اول برای شما یقینا جذاب خواهد بود.

اما با این وجود ما قصد داریم تا تعدادی راز را که به واسطه آنها می توانید به یک فرد جذاب تبدیل شوید،را به شما کاربران معرفی سازیم.جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سبک زندگی  خواهیم گفت.

جلب نظر دیگران

چطور نظر دیگران را به خود جذب کنیم؟

چگونه و چطور می توانیم جذاب باشیم و بمانیم؟

1- حالت چهره

در سال 2011 تعدادی از دانشمندان در طی تحقیقی بزرگ تلاش کردند تا مشخص کنند که کدام چهر می تواند باعث جلب توجه آقایان و کدام چهره می تواند باعث جلب توجه خانم ها شود.این مطالعه بیش از هزار نفر را شامل می شد که هر یک از آنها دارای چهره ای خاص و همراه با احساسات متفاوت بودند.

بیشتر بخونبد :

ژل میکروسیلیس چیست؟

نتیجه آزمایش این شد که آقایان بیشتر جذب خانم هایی می شوند دارای لبخند آرام و چشمان بشاش هستند.از طرفی خانم ها نیز بیشتر جذب آقایان مغرور با چهره ای ساده می شوند.

پس از این آزمایش جامع ، دانشمندان صحت آنرا تایید کردند و بیان کردند که این شواهد کاملا با علایق هر جامعه ای مطابقت دارد.

چگونه جذاب باشیم برای پسران

 

2- عکس العمل های جذاب

در سال 2016 دانشمندان برای اطلاع از اینکه چه چیزی منجر به جذب هر دو طرف می شوند،تحقیق را در پی گرفتند که در طی آن ، آنها دریافتند که زوجین به عکس العمل های جدی و جذاب علاقمند هستند چرا که آنها پس از ملاقات اول با افراد این چنینی،درخواست ملاقات مجدد می دادند.

چگونه جذاب باشیم برای دخترا

چگونه جذاب باشیم ؛ با عکس العمل های جذاب

چگونه فردی دلربا و جذاب باشیم؟

3- بو

عطرها و ادکلن ها یکی از گزینه های جذاب بودن می باشند که می توان از آنها برای جذب افراد زیادی به خود استفاده نمود.بنابر تحقیقات انجام شده ، یکی از موارد جذابیت استفاده از عطرها و ادکلن ها خوشبو می باشد.

تاثیر بو در قرار

با بو و عطر چگونه می توانیم جذاب باشیم

4- مو

طبق آخرین آمار و اطلاعات مردان بیشتر عاشق خانم هایی می شوند که موهای بلند و درخشان دارند و از سویی دیگر خانم هایی که دارای موهای بلند و درخشان هستند،نشان دهنده سلامت جسمانی وی می باشد .

اما در مقابل خانم ها به مدل موهای آقایان زیاد اهمیت نمی دهند چرا که برخی مدل موهای کوتاه و برخی مدل موهای بلند در آقایان را دوست دارند و بنابراین برای آقایان هیچ تفاوتی وجود ندارد و می توانند مدل موهای خواسته خود را عملی نمایند.

چگونه جذاب باشیم برای زنان

چگونه با مدل موهایمان می توانیم جذاب باشیم

راه های افزایش جذابیت و اینکه چگونه می توان جذاب شد!

5- حیوانات خانگی

در طی آزمایشی ، برخی از محققان از خانم ها خواستند تا آقایان مورد علاقه خود را در طی متنی کوتاه توصیف نمایند.در طی این آزمایش بیشترین حالتی که برای یک مرد ایده آل توصیف شده بود،همراه داشتن حیوانات خانگی بود که بیشترین آن متعلق به سگ هایی با سایز بزرگ بودند.بنابراین یکی از راه های اصلی جذابیت،همراه داشتن حیوانات خانگی می باشد . اما برای آقایان همراه داشتن حیوان خانگی اهمیت زیادی ندارد.

چگونه جذاب باشیم برای مردان

چگونه جذاب باشیم؟ چطور می توان افراد را جذب کرد

6- اندازه پا

برای شما قطعا چندین بار پیش آمده است که در هنگام خرید کفش ها برایتان سوال می شود که کفش هایی با سایز بزرگ تهیه نمایید یا سایز کوچک؟!جالب است بدانید که آقایان بیشتر جذب خانم هایی می شوند که از کفش هایی با سایز کوچک استفاده می کنند اما در مقابل برای خانم ها هیچ فرقی ندارد که مرد مورد علاقه اش از کفش هایی با چه سایز بزرگ و کوچک استفاده می کنند.

بنابراین خوش تیپ بودن باید در اولویت هر شخصی که قصد دارد جذاب شود،باشد و باید به میزان بسیار زیادی به آن اهمیت داد.

منبع : نمناک